Wil je graag je geld terug?

Voor bedrijven kan een voucher een goede oplossing zijn om overeind te blijven in deze tijden. Toch is het belangrijk om te weten dat een voucher geen wettelijk recht is en dat je in principe altijd recht hebt op je geld terug. Mocht het je niet lukken om je geld terug te krijgen, dan kan Checkkie je hierbij helpen. Twijfel je nog? Dan kun je de checklist hieronder eens bekijken om te kijken of het de moeite waard is om toch een voucher te accepteren. 

 

Redenen om een voucher te accepteren:

√ Je voucher heeft een lange geldigheidsduur. De kans dat je je voucher alsnog wil gebruiken is aanwezig.

√ Gebruik je je voucher uiteindelijk niet zal de organisatie alsnog het geld terugstorten.

√ Sommige vouchers hebben een hogere waarde. Onder andere KLM geeft vouchers uit met een waarde van 15% extra.

√ Doe je een aanschaf onder de waarde van de voucher? Dan krijg je het verschil terug.

√ Pakketreis vouchers zijn gedekt tegen faillissement.

 

Redenen om je voucher om te zetten in geld: 

X Het risico is te groot omdat de voucher niet gedekt is tegen faillissementen.

Mijn voucher is minder waard dan wat wat ik oorspronkelijk heb betaald. Dat is onredelijk en daarom wil ik het volledige aankoopbedrag terug.

Ik wil mijn geld besteden bij een andere organisatie, bijvoorbeeld een andere reisorganisatie.

Mijn inkomsten lopen door de Coronacrisis terug en daarom heb ik het geld nodig.

Wil je hulp bij het terug vragen van je geld? Vul hieronder het formulier in en wij zullen je voorzien van een zo goed mogelijk advies om dit te realiseren. 



Heb je een vraag over een voucher of refund? Neem contact met ons op!


Bovenstaande contactgegevens mogen worden gebruikt voor verdere correspondentie.

Ik geef Checkkie toestemming mij op de hoogte te houden van de ontwikkelingen op Checkkie.